Next stop, the newspapers?

Hejsan!

Vet inte vad det var för fel på datorn. Det gick inte att skriva något. Behöver nog formatera om datorn kanske.
Intervjun gick jättebra, däremot var jag lite nervös vilket gjorde att jag flummade lite :P. Mycket astronomi blev det, han ställde bra frågor. Efter intervjun gick vi till observatoriet, där han tog bilder på mig. Jätteroligt tyckte jag, eftersom att jag bara älskar att ta bilder ^^. jag tappade bort mig ibland, speciellt när han undrade vilken favorit galax jag har. Sa Andromeda. Skulle beskriva den, och då sa det stopp i huvudet, hihi. Men däremot sa han att han tänker kontakta mig igen lite frammåt. Gött !

På vägen hem läste jag en artikel på metro. Tänk er att Kiruna kan vara en tänkbar plats. Jag bor säkert i Kiruna då, när dom skickar rymdturister. Det är inte billigt heller, 120 000 kronor. Blir jag inte astronaut, så ska jag definitivt vara en rymdturist. Däremot blir det säkert billigare i framtiden. Tror att det var googles grundare som betalade 5 miljoner kronor för att kunna åka till rymden, och vara tyngdlös i ett par minuter. DYRT!

Ska titta på Simpsons nu, så ni får ha det så bra :D
ℓovε αsтяoηoмι علم الفلك 

Kommentarer
ulle

Så säger min mamma med, min dator fungerar inte, bättre att formatera om den, eller ännu bättre köpa en ny, precis som vilket ombyte som helst, istället för att lugnt och sakligt och metodiskt felsöka. hehe :)



Nåja hurra för astronomin iaf. Hoppas man finner snart vad mörk materia kan vara för något, eller mörk energi.



Dark force?

2008-07-21 21:16:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: