JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!

Heeejsan!!!

Äntligen har jag tagit studenten, efter 3 tuffa år på Hvitfeldtska. Det var nog en av dom bästa dagarna i mitt liv, har aldrig haft det så roligt. Det bästa var att springa och sen hoppa och sjunga på podiet. Det var otrooligt många där, helt sjukt!
Vill bara tacka ALLA som var där, utan er hade dagen inte varit rolig. Och TACK(!!) för alla presenter jag fick.
Efter alla gratualtioner och blommor, sprang jag och min vän till Flaket. Snacka om att vi hade det roligt på flaket. Vi sjöng, dansade och hade en underbar 2 timmars tid.
Efter det träffade jag özlems syster, som hade lånat en cabriolet! Hon körde oss runt stan och runt området där jag bor. Alla vinkade och många tutade åt oss med bildarna, ahah tack! Özlems syster körde oss till friskväders torget, där alla släktingar och vänner mottog oss. Vi promenerade till lokalen och firade i flera timmar.
Efter det åkte jag och özlem till Trädgår´n och firade. Synd att jag hade på mig högklackade skor, för jag fick otroligt ont i fötterna. Därför dagnsade jag inte så mycket, utan satt för det mesta, och pratade med folk jag kände. Det gör ingenting, för jag hade det endå trevligt. F*n att kameran är hos Özlem. Ni får istället se bilder som jag tog med mobilen.Senare får ni se dom fina bilderna:D Vist blev min tårta snygg?!
Det sjukaste med dagen var att den slutade med att ALLA (nästan) studenten hoppade i vattnet och dansade (poseidon statyn). Jag vågade inte, för jag ville inte blöta ner mössan och kläderna.
         
Nu är skolan slut, och jag kan inte tro det. 3 år bara flög iväg. Nu gäller det bara att jobba och sen söka till Luleå universitet!! Jag känner mig otroligt trött, kanske för att våran Champagne frukost började 06.00 ich jag vaknade 05.00 på STUDENT dagen! Senare blir det lite astronomi, oja. Men först måste jag samla mina tankar.
Ha det så bra nu!!
Hälsningar från en GLAD Assi


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: