Hej då bloggen. Hej då alla!

Hejsan!

Klockan 4.30 ska jag vakna, vilket är om ett par timmar bara :D. Ska åka in till Landvetter och 7.00 tar jag flyget till TURKIET! Kommer inte att kunna blogga på 1 månad, eftersom att jag bor i en liten by och har inte tillgång till en dator. Vet inte hur jag ska klara mig. Men jag skiter i dator, kommer att ha det så skoj där. Har saknat ALLA såååå mycket, speciellt min farfar :D. Han ska möta oss på flygplatsen i Ankara. Två av mina barndomsvänner ska gifta sig. Sümeya är en av dem. jag ska vara hennes brudtärna :D Kommer att ha på mig min balklänning igen, samt några traditionella kurdiska kläder. Vad mer ska jag göra i Turkiet? Vara med vänner, gå på kurdiska fester (som är dom bästa) och bara vara i Turkiet helt enkelt. Varmt och skönt. Jag ska ta måååånga bilder, som ni sedan får se :D Ska ju även ta med mig teleskopet, som jag har sagt tidigare. Ska bli spännande att se Turkiets stjärnhimmel, på riktigt denna gången. Hoppas att jag hittar Saturnus. Tror absolut inte att jag gör det ;). Däremot får jag se en fin fin måne, som alltid lyser rött när den går upp.  HA det så BRAAA nu! Hälsningar
ASSI


Kommentarer
Dileeeeek

Kommer sakna diggg!! Ha de så bäst

2008-07-01 09:20:53
Dileeeeeeeeeeek

SAKNAT DIGGGGGGG föfasiken... men snart e du hääääär hiohihihihih hhohohoho.. 2 veckor left. :D sen e d röjjjjjj ehm :D

ooo summe gift o grejjer nuuu ajajaj:D SOft

2008-07-18 00:05:38
Jakob

Tja! Såg din blogg... är åxå rymdintresserad fast bara hobby... låter spännande att du ska plugga till något så avancerat som rymdteknik ;)



du kan ju checka in min hemsida på www.nineplanets.se



hare fint!

/ Jakob

2008-07-30 21:31:44
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: