Gud vad jag är glad!

Hejsan!

Varför ska det alltid vara något fel på bloggen? Ibland kan det vara lite störande. Iallafall, jag fick ett mail idag. Inte från vem som helst, utan Robert Cumming (tidningen Populär Astronomi). Så här skrev han:
.....
Hursomhelst, det var en annan sak som jag ville kolla med dig. Skulle
du var intresserad av att skriva en krönika till nästa nummer av
Populär Astronomi? Då tänker jag deadline 15 juli, ca 3000 tecken och
du får skriva om precis vad du vill så länge det är personligt, kul
och har att göra med rymden eller astronomin.


Gissa om jag blev glad!!!! Självklart svarade jag ja, varför skulle jag missa en sån hän chans? Har berättat det här till ett par vänner, och dom blev jätteglada för min skull. TACK Robert Cumming och Populär Astronomi!
Det känns som om det går framåt för mig, när det gäller astronomin. Jag älskar astronomin mer nu. TACK!
Min astronomi lärare Anders är en prenumenant och när han ser krönikan kommer han garanterat att bli glad. :D
Och nu längtar jag till Hösten, för då ska jag börja hålla visningar! Jag skulle hålla en visning förra veckan, för barn. Men Gunnar ville ha mig på observatoriet innan 12. han skickade ett sms Precis när jag vaknade. Synd!


Jag vet inte vad jag ska säga, är jätteglad! TACK igen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: