Fredag

Hejsan!

Igår jobbade jag från 7.30 till 16.00. Samma dag tog min kompis studenten, så jag gick till hennes studentmottagning. Jag var hemma 21.00. Därför hann jag inte skriva någonting. Äntligen har alla man känner tagit studenten. Nu slipper jag köpa fler presenter:P. Idag är det underbart väder, soligt och över 20 grader. Den stora fråga är vad jag ska göra. Idag är det även Sveriges nationaldag, men den ska jag inte fira:P. Har nog aldrig gjort det, någonsin.
ååh, är så rastlös. Utan skola är dagarna så sega och tråkiga.Saknar skolan litegrann :P
Nu ska min kompis skicka alla bilder hon tog när jag tog studenten. Ska framkalla ALLA :D över 300 bilder kan jag tänka mig.
Kram på er..
och p.s. Nästa rymdkarneval ska jag ta hand om :D Gött d.s.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: