Saturnus :)

Tja!

Klockan är 00,33 och kan fortfarande inte sova. Tänker på det som Skrevs om mig och andra på popast.nu Är verkligen jätteglad. Det går inte att beskriva hur jag känner just nu :)

Aja, nog med det. Jag satt och tänkte på teleskopet som jag ska köpa snart. En Skyhawk-1145PM. Tyvärrär den ganska dyr, lite över 2100 kr. Men iallafall. Tänkte bara säga att Saturnus kommer att vara synlig, och som närmast jorden. Om ni laddar ner Stellarium, kan  ni se i vilken stjärnbild ni kan hitta den och vid vilken tidpunkt. Så passa på.Saturnus är en jättebra planet att titta på. Man ser alla detaljer, speciellt ringarna! Vill ni har mer information kan ni besöka astronomy.com

Lycka till. NU ska jag sova!
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: