I'm Back

Heeej!
Nu är jag tillbaka, efter att ha spenderat 2 dagar (ungefär) i Umeå. Det var väldigt roligt där. Jag var den enda från Gbg, alla andra var från Sthlm. Och dom kände igen varandra. Vissa var klasskompisar.

Dagen började med att vi hade en kort mattelektion av en Lärare, Patrik, Som ni har sett på Boston tea party med Fredrik och Filip (fysikern som alltid sitter längst ut till höger). Han försökte att skrämma oss med svåra mattetal, men jag blev inte så skrämd heheh. Efter det fick vi en guidad tur runt Umeå. Vi besökte ett gym. en simhall, ett bibliotek, restuaranger och cafér. Umeå var väldigt trevligt, men väldigt litet. Jag är van vid Göteborg.

Nästa månad Ska jag till Luleå, vilket ska bli roligt.  Jag ska nog välja Luleå universitet. Det är det enda universitetet med ett SpaceMaster utbildning. Efter det kan jag få ett jobb på ESA, vilket är min barndroms dröm! :D
Det var nog allt. Tog bilder på Umeå, och snart ska Umeå univ. publicera bilder på mig och andra när vi experimenterar och är på lektioner. hahaha vill verkligen se dem!
Som ni ser på bilderna finns det mycket snö. Det var väldigt kallt där, men det gjorde ingenting. jag älskar kyla och SNÖ!

ha det så bra // ASSI
 


Kommentarer
Ellie

'Du e världens största tönt! :P haha btw ska till gbg på tisdag..Vill du träffas??? vi kan ju snacka på sms pusspuss lillsyrrän

2008-02-17 20:39:22
URL: http://idiotmedparaply.blogg.se
ASSI

hahhah nej Du är världens största tönt, Number 1. jag e number 2 ;)
okii:P Pösss

2008-02-18 21:41:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: