För er nyfikna

Hej igen!

Har ni alltid velat lära er mer om stjärnhimlen? Kanske lite om planeterna? Då finns det två program att ladda ner.
Det ena heter Stellarium och det andra Celestia. Båda två är gratis och kan laddas ner om ni söker dom på Google. Eftersom att jag ska bli visningsledare snart, så måste jag kunna hitta stjärnbilderna på himlen. Därför använder jag Stellarium då och då. Stellarium är ett grymt bra program. Grafiken är fantastisk! Testa det :D!
Det bästa med celestia är att man kan "resa" till avlägsna galaxer. Dock är programmet lite avancerat.
Good luck astronomy lovers:)
//ASSI


Kommentarer
ÖZLEM

HEJ!!!
Älskar dig för att du är den du är:D DU är så duktig och alla bör se upp till dig du är förbild för alla kurder som inte vågar studera något annorlunda
Stödjer dig alltid/ Your friend Özlem:D

2008-02-23 00:35:11
ASSI

TACKK TACKK..Du är också en förebild tro mig..jag å du ska ändra synen på kurdiska kvinnor ^^
PUSSS

2008-02-23 00:36:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: