Dåligt väder!!

Hejj!

Sitter och sittar ut ur mitt fönster, och blir besviken. Varför ska det regna hela tiden? Det är ju månförmörkelse idag. Synd, jag som ville se månen bli röd. Då får jag vänta till år 2010 istället ;)
Idag på vägen hem,läste jag en artikel om en spionsattelit som skall sprängas ner med en missil. Den innehåller tydligen giftigt bränsle som kan bilda ett gasmoln. Vissa säger att satteliten innehåller känsligt material, som bilder på militärbas osv. Kanske bilder på Area 51, vem vet. Väldigt intressant enligt mig.
här kan ni se den sprängas i bitar :
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article1891694.ab

Annars har jag inte gjort så mycket. Bjöd hem en kompis och tittade på Saw 2, för andra gången. Jag älskar skräckfilmer.
Det var nog allt. Är väldigt besviken på Sverige vädret. Jag som ville ta bild på månen med mitt teleskop. Vad kan man göra?:P

ha det så bra // ASSI

Kommentarer
Sume den första

utanför ditt fönster och kolla på mig jag kommer snart.
PS EN LÅT TILL DIG. BOOM BOOM BOOM WELCOM TO MY ROOM HAHAHA DEN GÅR INTE ENS SÅ, NEYSE TAR EN ANNAN TYCKER OM NÄR DU TAR PÅ MIG

2008-02-21 21:31:34
ASSI

SUMEE Sjung inte den där sången. Du vet att jag får damp :D

2008-02-21 21:32:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: