Astronomy day today :)

Hej!
Now I'm back! Vi försökte att fixa teleskopet, men det gick inte. Man behöver en cd! Men jag fick se Venus iallfall, första gången. Och Merkurius gick också att se! Detta får vi lösa en dag :). Vi kämpade i timmar.
Nu sitter jag och läser en kul artikel, med titeln : Why we need NASA. Tycker att ni ska läsa den.Artikel


Och astronomer fortsätter att forska om stjärnan i Betlehem, vilket jag inte förstår varför. Han har upptäckt att Venus och Jupiter låg väldigt nära varandra vid den tidpunkten, och det var därför den lyste så starkt. Och om detta är sant, ja då firar ni inte Jesus' födelse. Mer om detta här.

Och nu måste jag sova! Orkar inte hålla ögonen öppna. Good night alla!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: