Taking a break.

Hej igen!
Jag orkar verkligen inte blogga. Kommer att ta en bloggpaus. Efter nyår får ni höra mer från mig :). Och om 14 dagar ska jag till Sthlm, sjukt.
Hoppas att ni har en trevlig nyår på onsdag. Efter det som hände så kommer jag att vara med familjen :). Jag har insett nu att jag måste sitta mindre framför datorn och använder min kreativa sida istället, hihi. Dom här dagarna ska jag bara hålla på med astronomi, för man måste ju förbereda sig ;). 2009 is the astronomy year!

Kommentarer
Nathalie Vesterlund

Hejhej!

Jag läste Kissies kommentarer och såg att du skrivit där. du skrev att för muslimer så är koranen helig och man måste tvätta händerna på något speciellt sätt elelr så innan man tar i den.



Då underar jag (bara för att de är intressant att veta inget elakt eller så ) hur de känns för er att koranen säljs i bokhandlar och affärer där vem som helst kan ta på den med sina orena händer.

Eftersom det gör den faktiskt i sverige, och säkert i många andra länder! (:

2008-12-30 01:50:53
URL: http://vesterlunds.blogg.se/
Annika

Hej Assi, jag tittar in på din blogg då och då och är en astronomiintresserad tjej. Vill tipsa om en tävling på "PC för alla". Vinsten är att få åka upp i ett flygplan och uppleva tyngdlöshet, samt en suborbital flygning i USA.

God jul och gott nytt år!



http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.193214

2008-12-30 09:29:06
Assi

TACK så mycket Annika! :D Gott nytt år!

2008-12-30 23:04:31
Nathalie Vesterlund

Tack, intressant att veta!

Gott nytt år på dig med! (:

2008-12-30 23:23:45
URL: http://vesterlunds.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: