Next year will be my year! ♥


Ni är säkert ute och firar nu. Jag ska ut om 1 timme, och får se vad som händer. Om ett par timmar startar astronomi året, kan inte tro det! Det har hänt väldigt mycket iår, en liten sammanfattning...

Varit med i GP, skrivit en krönika i tidningen Populär astronomi, fått ett jobb i observatoriet, fick tillåtelse att undervisa astronomi på Rya- och Sjumilaskolan, fått ett bidrag på xxxx kronor till mitt astronomi projekt, fått ett nytt teleskop och lite NASA grejer beställda, startat bloggen, ska få stipendiet nästa år och vara med i en presskonferens(fick reda på det iår), skrivit den internationella Carnival of space #76,  träffat Christer Fuglesang(!!),  fick reda på att jag ska ha en egen poddsändning den 22/8, tv4 har kontaktat mig (varför säger jag inte än, men om jag får ett riktigt svar så ska jag självklart berätta. Det är något jag aldrig kunnat föreställa mig. Hoppas att det blir av!!), fick besöka Umeå- och Luleå universitet och tagit studenten, ....

Och vem vet vad som händer nästa år, förutom stipendiet då ;)?! Kanske kommer jag in på Luleå universitet, för det är min högsta önskan just nu. 2008 har varit det bästa året någonsin, det kan jag lätt säga. Och jag har en känsla av att 2009 kommer att "blow my mind away". Gott nytt år på er alla!!

Kommentarer
christofer

Verkligen en fantastisk meritlista som skulle ha imponerat på vilken arbetsgivare som helst - och det bara i år! Helt makalöst vad du har varit med om! Blir nästan lite avundssjuk...! ;-)

Lycka till även under "ditt år" 2009!



Gott nytt år!

2008-12-31 22:26:19
URL: http://www.gakforumet.tk
Carah !

Oh herre Gud tjejen, du har verkligen lyckats med mycket i år. Gratulera och hoppas att du kommer in på skolan. Gött nytt år !

2008-12-31 23:36:54
URL: http://carahohlsson.blogg.se/
Assi

Tack båda två :D Gott nytt år på er !

2009-01-01 11:37:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: