Någon som såg?

Heej alla!

Idag blir det Liseberg för mig och två andra vänner. Ska bli kul. Ser fram emot att åka skridskor, det var så länge sen.
Imorgon ska det bli molnfritt, nästan heela dagen. Äntligen säger jag. Det blir observatoriet för min del:).
Justdet, var det någon som såg en ovanligt stor måne vid horisonten igår? Jag fick se månen, en bit över horisonten.
Men för er som hade tur med vädret, grattis ;).  Nä, ska stänga av datorn nu. Vi ses ikväll!

p.s. jag fyller år om 3 veckor typ. min mamma sa att jag fick köpa vad som helst från NASA shoppen. ska beställa massa patches och annat skoj :D. fattar inte att jag ska bli 20! Gammaall!!  d.s


update: Can you feel the magic?!
Nu är jag hemma. Men orkar inte blogga hehe. Finns inte så mycket att säga :). Nä men ärligt, är jättetrött. Sover alltid vid 1 tiden, och det är inte bra. Man blir bara trött nästa dag. Så idag ska jag lägga mig vid 11 ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: