I will be 73 then !

hej alla!
Vaknade halv 9 idag, vilket är tiiidigt för mig. Jag hann aldrig packa igår, för jag var så trött så jag somna så fort jag la mig i sängen. Men nu är jag pigg och redo att packa.
Igår kväll tittade jag på en astronomi dokumentär på kunskapskanalen. En amatör astronom som åkte hela vägen till Turkiet för att titta på en total solförmörkelse. Han fotade en massa också. Sen visade han även bilder på Hale bopp kometen, och då föll det mig. Jag kommer aldrig att se den, för den syns vart 2500 år, och sist kunde man se den 1997 om jag minns rätt. Wow, jag kommer aldrig att se den. Men Halleys komet kommer jag att kunna se(om jag lever). Den har en kortare omloppsbana runt solen, vart 76:e år kan man se den :). 2062 kommer den att synas igen, då är jag en gammal tant, eller kanske inte ens lever. Who knows. är 73 år då, hmmm. Nä nu vill jag inte tänka på det mer hehe.
Måste äta frukost, packa, och ska hänga runt med vänner. Vi ses lite senare :)

Kommentarer
Henrik

Du kommer nog att få en egen komet uppkallad efter dig istället =)

2009-01-02 00:55:13
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

ahhaha nej det tror jag inte :P Men det hade varit riiiktigt gött ^^

2009-01-02 10:58:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: