I ♥ Populär astronomi

Nu är jag hemma igen! Har suttit med släktingar fi flera timmar nu, lekte med kusiner osv. Nu är jag verkligen trött :D.
Tänker sitta och läsa Christer Fuglesangs bok,människan i rymden. Har snart läst ut den med.
Tyvärr är det mycket mulet, så vi kunde inte åka in till observatoriet. Får bli en annan dag. Ska endå dit imorgon, onsdag och torsdag. Ja, jag lever nästan där ;D. Love it!
ses senare!


Gissa om jag blev glad när jag såg
detta idag:). Assi Suer, bloggare,
amatörastronom, rymdentusiast och
PA-krönikör. Det känns riktigt bra! :D


Så här såg det ut den 5:e November.
En av dom bästa dagarna i mitt liv .
Populär Astronomi och Gp, samma dag.♥

Kommentarer
christofer

Det är bara att gratulera till dina mediala framgångar! bugar stort

2008-12-09 20:32:02
URL: http://www.gakforumet.se
Assi

TACK :D

2008-12-09 22:46:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: