belly dancing tomorrow.

Sitter och är nervös inför imorgon faktiskt, liite nervös. Har tränat på koreografin och kan hela jättebra. Hoppas bara att jag inte dansar fel imorgon. Våran koreografi är ganska energisk denna gången. Nä, det kommer att gå bra ;D.
Efter det blir det föredrag, och sen ska jag till stan med Sume och spana in klänningar. man måste ju ha något fint på sig i Sthlm, då jag tar emot mitt fina stipendium ♥.  Har även sett att det inte bara är svenskar som läser min blogg. Folk från Amerika, Kanada, Tyskland, Schweiz, Chile, Holland, Frankrike och Österrike har hittat min blogg. Frågan är HUR? 

Nä,  nu ska jag försöka att sova. And remember...
"failure is not an option"


En logga som jag har tittat på, ja minst 300 gånger


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: