Turkiet i Bilder..

Hejsan!

Idag har jag bara suttit med mina vänner och snackat. Som sagt hände det något life changing i Turkiet och dom ville prata med mig om det. Roligt att träffa dom igen. Ni ska som sagt få se några bilder från Turkiet. Blir mest på landskapet osv. så att ni får se hur det är där jag lever. Ni får inte se bilder på människor, eftersom att jag inte har deras tillåtelse än.

Från vänster: 
1. Första skymten av Turkiet. Tror att det är Istanbul.
2. Tät befolkat som fasen!
3. Två vänner.
4. Moskén i byn.
5. Pekar mot min kära by.
6. 11 kycklingar hade vi. Här har vi en som somna i min hand :D Sött
7. Jag, på väg hem från en kompis.
8. Byn, när solen går ner. Vackert.
9. Vägen som leder till vårt hus.
10. Och så här ser vårt hus ut.
11. Byn, från farfars balkong.

1.  2.  3. 
4.  5.  6. 
7.  8. 9.  
10.  11.


Det var nog allt. Vill verkligen vara i Turkiet. Atmosfären är så annorlunda. Det luktar inte regn som det gör här i Sverige. Lukten går inte att beskriva. Jag saknar även vädret. Soligt varje dag, med lite moln här och där. Sen stjärnklart om nätterna och runt 20 grader varmt. Brukade ofta sitta på min farfars balkong och bara titta på himlen. Alla stjärnor man såg, och Jupiter som stod vid Skytten. Saknar mina vänner, speciellt min bästis. Vi två har det alltid roligt, no mather what. Fick också köra bil, för första gången. Det finns absolut ingen trafik i byn, så det gjorde ingenting. Nu vet jag hur man kör bil:D. Jätteroligt!  Nä nu ska måste jag tänka på något annat. Ska kanske läsa en bok, för det har jag längtat efter. God natt allihopa!
p.s. Ni ser väl att jag har klippt bort mitt långa hår. Mycket skönare och mer lättskött nu :D d.s.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: