Astronaut

Blir nog inte observatoriet för mig idag. För det första är det för ljust för att kunna se några meteorer. Runt 10 borde man vara där, och det är för sent för mig. Bor ju 50 minuter från observatoriet. Hade jag haft körkort så hade det varit lättare, men men. Får la gå ut en stund och se om någon meteor dyker upp. jag såg ju trots allt 2 meteorer i Turkiet ^^

Just nu sitter jag och läser astronomi artiklar och bloggar. Läste ett inlägg http://www.rymdenidag.se/ om Christer Fuglesang. Gud vad jag vill träffa honom, eller åtminstone se honom. En av mina största drömmar. Hoppas verkligen att jag får göra det år nästa år (det astronomiska året). Bryr mig inte om han är i Sthlm eller vart han är. Åker dit endå.

                                                                                                                                                               Vill vara i hans kläder på bilden

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: