Självklart ska jag göra det!:D

Hejsan!

Sitter och surfar runt, har ganska tråkigt. Plötsligt såg jag någonting på http://www.astronomi2009.se/ .Så här står det:

Svenska astronomiska sällskapet kommer i år, med hjälp av medel från sin Planetariefond samt från Längmanska kulturfonden, dela ut bidrag till populärastronomiska aktiviteter som ska ske under 2009. Vem som helst kan söka (privatperson liksom föreningar). Beslut om bidragsfördelningen kommer att tas av Svenska astronomiska sällskapets styrelse, troligen i oktober. Bidragen betalas ut snarast efter beslut, men senast före 2008 års utgång

Jag ska definitivt söka. Har planerat någonting stort för det astronomiska året, men hade tänkt att betala allt själv. Hoppas verkligen att dom kan bidra med ett par hundralappar, kanske 600 kr. Säger inte vad jag har för planer, för har inte sagt det till någon ;). Ska skriva ett fint brev nu och sen hålla tummarna :D Åååh, ska bli så roligt. Men innan jag skickar brevet måste jag prata med ett par personer. Projektet ska ju accepteras först. Jag är nästan säkert på att personerna kommer att tacka JA. TACK Svenska Astronomiska Sällskapet ;)!

Ni får ha det så bra nu. Ska till Sumeya med DilekoOoo. God natt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: