Min lilla tavla

Kan inte somna:P Ska istället sitta,lyssna på musik och sen vänta på att Dexter ska börja. På tal om musik, ni ska få lyssna på min favorit låt. Den här låten har jag lyssna på,om jag får gissa, 600 ggr. Det är något speciellt med låten :P
Igår var jag i min gamla skola. Satt i aulan och lyssnade på rektorn, som heter RICKARD. Ni vet, ahn som väckte mitt atronomi intresse. Såg även att dom hade hängt upp en tavla som jag hade målat år 2005, när jag gick i 9.an. känns GÖTT! Många lärare kallade mig för astronomen, vilket gjorde mig glad:D
Det var väldigt länge sen jag läste astronomi artiklar. Ska passa på nu..
 

Kommentarer
Peter Ingestad

Lund 510325 12:15 (dagtid) Komet! :o)

2008-09-07 06:10:00
URL: http://luzgannon.blogspot.com/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: