Gamla tider

Allt jag ser på himlen är moln. Av alla 365 dagar så ska det precis regna idag, när något intressanthänder. Aja, hoppas att det inte regnar år 2010.
Just nu lyssnar jag på musik och läser igenom min "artikel-bok", ni vet boken där jag klistrar in astronomi artiklar i och sen sparar.  Den äldsta artikeln är från 2005. Har även anteckningar och observationer som jag skrev när jag var 13 år gammal. Lite roligt att se mina teckningar om solfläckarna. Ganska många fläckar faktist. Måste vara något felaktigt. Fast det får man acceptera, jag var bara 13 år. Aja, nu ska jag titta på Dexter, favoritserien. Dagens bild, om man ska kalla det så, är på alla rymd frimärken jag har hemma. Fick dom på bokmässan, för ungefär 4 år sedan. Kramar



frimärken :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: