Dagen i bilder

Heej!
Vet inte hur många gånger jag har sagt detta, men idag har jag varit med Dilek och Sumeya. Vi tog massa bilder idag :D Älskar att fota. Därför tänker jag visa några av dom bästa bilderna, tagna idag^^
Sorry om jag inte skriver något om astronomi. Det är bara det att jag är ute hela tiden. Vädret är prefekt,så varför ska man sitta inne och ha tråkigt? Det händer ju även ingenting speciellt i astronomi världen.
Jag kan fortfarande inte tro att jag ska bli astronomi lärare om ett par månader :D.Ska lära ut till 8 klasser, ungefär 200 elever. Snart ska även artiklen publiceras.


Börjar ju bli riktigt bra :D

Kommentarer
Mahmud

Micket snigga bilder ;) Jattee brå..

2008-08-24 17:19:08
ASSI

Dilek. jag vet att det e duuu ! :P Låtsas inte^^

2008-08-24 23:13:14
Christofer

Jag beundrar verkligen din skicklighet med kameran! :-)Verkligt snygga fotografier!



Blir du inte rymdfysiker så kan du med säkerhet komma att bli en stor och erkänd fotograf!

2008-10-10 15:14:10
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

Tack tack :D jag blir bättre och bättre ^^Synd att man alltid måste "uppgradera" kameran med nya objektiv osv. dyr hobby!

2008-10-10 18:32:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: