Tack!

Vill bara säga tack till alla er som tycker att min blogg är intressant. TACK!!
Det finns över 1000 modebloggar, men kanske bara 30 bloggar som handlar om vetenskap. Det tycker jag är synd, för vetenskap är så intressant. Det finns som mycket att skriva om det, och man blir så fascinerad av hur människor kan bygga t.ex. avancerade robotar eller ISS! Tycker att ISS är helt fantastisk, speciellt när jag läser Christer Fuglesangs bok.
Så börja blogga om vetenskap, och lägg ner modebloggarna. Det borde bara finnas ett par stycken.

GOD NATT
//ASSI!

Kommentarer
Lisa

Jag håller fullständigt med dig! Jag lägger din blogg under "mina favoriter" om det är okej?! Ha en toppendag!

2008-04-13 08:18:12
URL: http://metrobloggen.se/vet
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: