Och så var det söndag.

Godmorgon!

Kanske godmorgon för vissa, jag vaknade klockan 9,45 iallafall. Idag blir det plugg fram till klockan 3 ungefär. Sen ska jag träna magdans, som jag alltid gör på söndagar;). Snart är det uppvisning och det ska bli så gött att dansa inför alla människor. Igår var jag ute och fotade lite. Nu när jag har börjat fota, ser jag världen i ett annat perspektiv. Mycket roligare. Synd att kameran inte vill överföra alla bilder, konstigt. Får åka in till Siba och låta dom skicka den på service.
Har inte skrivit något om astronomi på länge, och jag är verkligen ledsen. Har vädigt mycket plugg just nu.
Därför tänker jag visa en vacker bild på Centaurus A. Det är något speciellt med denna bild, något som får min blick att fastna. Kanske för att det finns såå många blå dvärgar? Något är det iallafall.
Nu måste jag verkligen läsa lite religion, innan jag åker. Ha det så bra!

//ASSI

image158

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: