Magdans :)

Hej!

Har ni lärt er något om Uranus nu ;)? Igår hade jag en jätte rolig kväll! Gick hem till en kompis som fyllde år. Vi var runt 11 tjejer där, väldigt mysigt hade vi det. Jag fick lära känna alla, verkligen. Saker jag inte viste om dem, vilket var roligt. Nu känns det som om vi är lite närmare.

Idag ska jag till stan med Dilan (som vanligt :P). Ska köpa tyg till min magdans dräkt, som jag ska sy själv. Ska även köpa t-shirs till bilden. Ska ju trycka på t-shirts. Sen ska vi till mcdonalds och äta. Efter det ska vi till magdans träningen. Så jag är hemma vid 7 tiden ungefär. Därför tror jag inte att jag hinner logga in och skriva ngt idag.

Nu måste jag iallafall äta frukost :
Ha en trevlig dag!
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: