ledsen!

Tja!

Är så besviken, ledsen, ja allt man kan vara i min situation. Fick just reda på att jag inte ska ha en visning på onsdag, utan att Gunnar och en annan ska ha det. Är väldigt ledsen, såg fram emot det SÅ mycket. Bjöd dit alla mina kompisar och min mamma. Hade värsta planerna, men tyvärr. Får la hålla en visning efter sommar lovet :(

Gud vad mycket plugg jag har på G just nu, helt otroligt. Blogg karnevalen är också startad, vilket gör mig glad :)
Nu måste jag iallafall plugga. Har inte lust att skriva ngt om astronomi idag, sorry.

Ha det så bra!
//ASSI

Kommentarer
olle

hejhej! roligt att hitta din blogg! (är inte så förtjust i bloggar överlag, men när det finns en mening med dem är det ju kanon)!
Tråkigt att du inte fick hålla i visning, men det kommer ju fler chanser!

2008-04-11 22:16:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: