Idag gäller det!

Godmorgon!

Idag gäller det, magdans uppvisning! Känner mig inte nervös, men vet att jag kommer att bli det när jag har över 1000 ansikten som tittar på mig. Kommer säkert att gå bra, men har bara ett problem. När jag var på europaresan med klassen missade jag en magdans lektion. Då hade vi lärt oss ett nytt steg, som jag nu måste lära mig några minuter innan själva uppvisningen. Hoppas att jag inte klantar till det.Nu måste jag iallafall äta frukost och sen locka hela håret. Sen ska jag till Liseberg med Dilan och spela lite, innan jag går till Lisebergshallen och förbereder mig.

Idag kommer jag inte att skriva någonting mer. Är nästan säker på det, för imorgon är det skola. Har lite saker att göra innan jag lägger mig. Därför tänker jag visa en bild, ganska häftig. Bilden föreställer Månen och Jorden.



Varför just denna bild? Jo, för att man vill ha en svensk eller europe på månen om ett par år :). Undrar hur det hade känts att vara på månen och se Jorden därifrån.

 Ha en trevlig söndag allihopa. I know I will!

//ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: