ESA söker astronauter, synd.

Innan jag lägger mig, vill jag bara påpeka något. ESA söker nya astronauter, och jag är inte utbildad!!!
19:e maj öppnar ansökningen på www.esa.int/astronautselection. Där ska man beskriva sig själv. Du måste ha universitetsexamen inom något naturvetenskapligt ämne, som ingenjör eller inom medicin. Du har antingen minst tre års erfarenhet av arbete inom ditt fält eller flygerfarenhet som pilot. Du bör vara mellan 27 och 37 år gammal.

Jag blir ju helt galen. Vill ju bli astronaut så otroligt mycket. Hoppas att dom söker astronauter när jag har tagit examen. Men för er som har tagit examen (lycko- ostar) så är det bara att ansöka. jag satsat iallafall på att bli den första svenska kvinnan i rymden. Som ni ser så drömmer jag väldigt mycket, och tänker ibland inte realistiskt.

Nu ska jag dricka cola, för är otroligt sugen på det. Vet att det finns koffein i det och att jag inte kommer att kunna sova. Inget jag tänker på iallafall. Ska försöka att publicera några bilder från magdans uppvisningen imorgon. Är inte 100 % säker på att jag hinner göra det.

En sista sak. Sümeya och jag gick runt i stan, då jag plötsligt vände mig om. Såg en man som såg ut som Christer Fuglesang. Oj oj vad hjärtat slog! Christer, du är min förebild! Tänk om du hade läst min blogg, gud vad glad jag hade blivit!

image182
Tog ut hamstern idag. Den blev jätte glad, började springa runt och gräva överallt. Ska ta ut den nu när det är så varmt väder.

GOD natt, på riktigt nu :P

//ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: